Goede scores bij klanttevredenheidsonderzoek

VraagtekenI-Real heeft een hoge klanttevredenheid en goede service hoog in het vaandel staan. Daarom hebben wij onlangs een klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren bij een groot deel van onze gebruikers. De enquĂȘtevragen werden gesteld om te onderzoeken waar wij onszelf kunnen verbeteren, om onze service richting onze gebruikers, waar nodig, verder te optimaliseren.

Onderzoek
De vragenlijst had betrekking op de periode juni 2014 tot en met mei 2015 en was ingedeeld in een aantal onderwerpen. Zo werden er vragen gesteld over bijvoorbeeld bereikbaarheid van onze servicedesk en storingsdienst, de informatievoorziening tijdens en na projecten en de kwaliteit van de aangeboden oplossing door de verkoop- en projectafdeling. Ook werd de mogelijkheid geboden om feedback te geven op algemene processen binnen I-Real.

Enquete

Resultaten
We zijn erg tevreden te lezen dat wij op alle fronten gemiddeld een voldoende tot goed scoren. Maar er zijn voor ons (gelukkig) ook enkele verbeterpunten. Zo worden gemaakte afspraken goed nagekomen, maar wordt het tijdspad als aandachtspunt genoemd. Dit is voor ons goed om te weten en reden genoeg om hier de volle aandacht aan te schenken.

Eindresultaat
Wij ontvangen altijd graag uw feedback, zowel positief als negatief. Zo kunt u ons helpen om u nog beter van dienst te zijn.
De respondenten hebben ons uiteindelijk met het cijfer 8,1 gewaardeerd. Een resultaat waar wij trots op zijn, maar waarin we ook ruimte zien voor verbetering. Iets waar we samen met u graag aan willen werken.

Terug naar overzicht

"Wij geven onze klanten overzicht
en grip op hun infrastructuur"

Ook grip op uw
infrastructuur?

Bel ons op 0314 366 600

Stuur ons een e-mail
Nederlands Deutsch English
KVK Arnhem 09182897 IBAN NL25 ABNA 0527 9644 17