Je persoonlijke online klantomgeving voor alles rondom jouw H2gO en RealM2M software 

 

Je hebt een vraag over jouw H2gO software, maar waar kun je deze nu het beste stellen? Je kunt het Service Center bellen of mailen, je kunt zoeken in de handleidingenHoe mooi zou het zijn als er één centrale omgeving is waar 24/7 terecht kunt, informatie kunt vinden en vragen kunt stellen over jouw H2gO softwareGoed nieuws: die is er! Maak kennis met ons nieuwe klantportaal. Een persoonlijke, online klantomgeving waar je vragen en meldingen kunt aanmaken en volgen, je informatie vindt over al jouw H2gO software. 

 

Snel en makkelijk meldingen aanmaken 

Het klantportaal is een persoonlijk, online portaal waar jij als I-Real klant al je vragen kunt stellen en alle informatie die voor jou interessant is kunt inzien. In het portaal maak je je melding aan, kun je de status van je meldingen volgen en zie je zelfs de oplossingen voor de eerder gestelde vragen. De meldingen worden automatisch in ons meldingensysteem aangemaakt. Je wordt daardoor direct op de hoogte gehouden van de status van je melding. Zo hou jij gemakkelijk het overzicht over jouw lopende vragen. Omdat het portaal verbonden is met jouw persoonlijke profiel, kan het Service Center direct zien welke eerdere vragen jiof je collega’s hebben gesteld. Zo krijg je een sneller én gerichter antwoord op de vraag die jij hebt. Handig, toch? 

Alle kennis op één plek 

Naast het inschieten van meldingen, vind je, vanaf het tweede kwartaal van 2021, in het klantportaal steeds meer informatie over jouw H2gO softwareEr komen allerlei kennisitems met handige how to’s en tips & tricks over hoe je jouw H2gO software kunt gebruiken. Wij breiden de kennisitems continu uit. Heb je een vraag? Misschien wordt hier al wel iets over uitgelegd in een kennisitem! Zo kun je, heel makkelijk en snel, zelf aan de slag met de vragen die je hebt.  

Sneller en beter geholpen met je vragen 

Het belangrijkste doel van het klantportaal is om jou, als H2gO gebruiker, zo snel en efficiënt mogelijk te helpen. Zodat jij minder tijd kwijt bent aan het begrijpen van de software, maar meer tijd kunt besteden aan je werkzaamheden. Kortom: een volledige online omgeving, speciaal ingericht voor jou. Log eens in op het klantportaal en ontdek wat het je allemaal te bieden heeft. Nog geen login? Neem contact op met het Service Center.  

https://klantportaal.i-real.nl 

Terug naar overzicht

"Wij geven onze klanten overzicht
en grip op hun infrastructuur"

Ook grip op uw
infrastructuur?

Bel ons op 0314 366 600

Stuur ons een e-mail
Nederlands Deutsch English
KVK Arnhem 09182897 IBAN NL05 RABO 0337 2678 98